piątek, 10 września 2010

36 Publikacja DarkElegant v.1.0

Po dość długim okresie testów publikuje dziś kompozycję DarkElegant. Jest to pierwsze publiczne wydanie. Do tej pory testowało ją grono moich testerów: Tomek, Silverlight, Sacrus i LordByRad (serdeczne dzięki za pomoc w testach, uwagi, spostrzeżenia i pomysły).






Nie będę robił długiego opisu, bo większość ficzerów omówiłem w poprzednich wpisach. Mimo długich testów zdarzyć się mogą jakieś błędy, nie wszystko zostało w kompozycji dokończone (chociażby brak skórki pogody). Wszystko mam jednak zapisane na mojej liście "to do" i stopniowo będę to i owo dodawał w kolejnych aktualizacjach. A teraz najważniejsze:




i zapraszam do testowania i komentowania :)

36 komentarzy:

  1. eSKeju kochany dało by radę na inny serwer wrzucić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompozycja ekstra :P na razie nie ma żadnego błędu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Da się zrobić, żeby wyszukiwarka w oknie rozmowy dawała rezultaty w domyślnej przeglądarce systemowej? U mnie wszystko otwiera się w IE.
    A tak poza tym to świetna kompozycja! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla nie niezbyt ekstra bo kompozycja jest przeładowana i robi z AQQ kombajn, wszędzie napchane różnych bajerów z których mało kto będzie korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom, kompozycja nie jest dla ciebie Pbo, jakoś to przebolejemy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nie dla mnie? A potem ludzie mówią, że AQQ jest słitasne. Zastanawiam się kiedy zaczniesz robić normalną grafikę a nie wszystko takie same? :> Bo każdy kawałek grafiki jest tak samo zbudowany tylko jedynie kolor ma inny. Dziwie się, że Ci się to nie przejadło, chociaż niektóre elementy fajnie się prezentują. A wyszukiwarka google to już wielka przesada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie marnotrawstwo miejsca w oknie rozmowy! Wstyd i hańba!

    OdpowiedzUsuń
  8. @Pbo
    Można zwinąć pasek gadżetów w oknie rozmowy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co wy chcecie... "przeładowane" ? no sorry... jak coś sie nie podoba, to albo zróbcie sobie swoją, albo korzystajcie z innej.

    Jak dla mnie, z gadżetów sie fajnie korzysta, tylko ta wyszukiwarka... niech wyszukuje wg. domyślnej przeglądarki.

    Wiesz co mi nie pasuje? To, że w oknie rozmowy tyle wszystkiego napchałeś, a okno główne siedzi takie lekkie i smutne ;)

    Coś mi nie pasuje z grafiką... Może tylko przez to, że okno główne jest za mało... Naładowane, przeładowane? Nie wiem jak to ująć...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak by ktoś chciał pobrać z innego serwera:
    http://kr2ysiek.aqq.im/aqq/k/eSKej%20Dark%20Elegant%20v1.0.aqq
    ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. @Artur
    To co nie można już własnej opinii wyrazić? Chociaż potem sam sobie zaprzeczasz. Lepiej przeczytaj 10 razy co napisałeś.

    @Leszek
    Chociaż standardowe menu dzisiaj tez mija się z celem, nie wiem na grzyba to.

    OdpowiedzUsuń
  12. @Pbo, standardowe też można zwinąć... :).

    OdpowiedzUsuń
  13. @Pbo... Widać, jak Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem. Wcale nie zaprzeczam sobie, tylko porównuje okno rozmowy do okna głównego, gdzie mówię, że brakuje mi dodatkowych pierdół w oknie głównym...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nom, mocno skupiłem się na oknie rozmowy to fakt, w kolejnych aktualizacjach będę dodawał nowe opcje dla listy kontaktów w tym panel ustawień znany choćby z AQQ7.

    Od początku nastawiałem się na to, że kompozycja będzie bogata w różne funkcje, lubię kombajny, mój firefox i chrome również są przeładowane wtyczkami. Zawsze każdą aplikację wzbogacam jakimiś dodatkami jeśli tylko są dostępne i ciekawe. Jeśli nie wszystkim to odpowiada trudno, przecież jest masa innych kompozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie nie prawda bo powinieneś zrobić kilka odmian kompozycji, nie jakiś 20 jak Silver ale max 3-4 i każdy by był zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  16. No patrz, Pbo będzie mi mówił co ja powinienem, heh xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie eSKej na to czekałem :D tylko naprawic otwieranie w domyslnej przegladarce i bedzie OK:D

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa i proponuje wprowadzic przycisk tak jak jest to w Simple Glass do wlanczania i wylanczania opisow , jest on kolo wl/wyl dzwiek

    OdpowiedzUsuń
  19. Kompozycja świetna, lecz kolorystycznie mi nie pasuje. Mam nadzieję, że dodasz różne wersje obramowań. Jedno mi się nie podoba - rozciąganie tapet w oknie rozmowy, które aż się proszą, aby miały zachowaną skalę

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że różne warianty kolorystyczne to dobry pomysł. Myślę, że powinieneś też przy okazji pokombinować coś z wyglądem okna rozmowy, i tak jak wspominałeś wzbogacić je o różne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo proszę o odpowiedź: skąd masz tą ikonkę - "Emotki" - z okna rozmowy? Sam zrobiłeś? Jeśli tak, zrobiłbyś paczkę? Świetna emota...

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałem zrobić jeszcze przynajmniej czarną wersję kompozycji. Wyłączanie opisów przyciskiem na pewno dodam. We wcześniejszych wersjach miałem nieskalowane tło, ale imo ze skalowaniem wygląda jednak lepiej. Ikonka na przycisku do włączanie okna z emotami jest zrobiona przeze mnie. Ikonka w rozmowie pochodzi z paczki Adiumicons zrobionej przez Musziego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kompopzycja fajna ale widzę jeden "mankament" tło w oknie rozmowy dziwnie się rozciąga przez co tapetki które dodałeś nie zawsze fajnie się prezentują. Alenie wiem czy to nie wina samego AQQ (podobny problem mają użytkownicy Sense jeżeli się nie mylę)

    OdpowiedzUsuń
  24. czemu dziwnie? Po prostu dopasowują się do wymiarów okna. Jak dałem na sztywno oryginalny rozmiar to przy dużych rozdzielczościach tapetki były za małe, wycentrowane i z pasami tła po bokach. Z kolei jak okienko rozmowy było małe to nie widać było całej tapetki tylko jej kawałek i w efekcie miałeś w tle np. dziewczynę bez głowy. Zastosowałem więc rozciąganie tła względem rozmiarów okna, właśnie tak jak to jest w Sense.

    OdpowiedzUsuń
  25. czekam na czarną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety na IE9 chmurki w oknie rozmowy są źle wyświetlane. Niektóre elementy są przezroczyste. Jest też błąd w tym rozbudowanym panelu w oknie rozmowy a mianowicie ikonka ostatnio zamkniętych zakładek ucieka na koniec po najechaniu kursorem

    OdpowiedzUsuń
  27. eskej mogłbyś zrobić zeby głowne okno po najechaniu na nie myszą nie było na wierzchu ??:)

    OdpowiedzUsuń
  28. poprawię to w najbliższej aktualizacji

    OdpowiedzUsuń
  29. Eskej , kiedy bedzie aktualizacja ??

    OdpowiedzUsuń
  30. no wlasnie dolanczam sie do pytania. mi glownie zalezy by wpisujac w wyszukiwarce otwierało domyslna przegladarke a nie IE

    OdpowiedzUsuń
  31. Super sprawa - podmieniłem tylko ikony (GG, AQQ). Bardziej podobają mi się stare.

    OdpowiedzUsuń
  32. Po przyciskami ZAINSTALUJ i POBIERZ(serwer 1) znajdsuje się wtyczka Tune Status.
    Kompozycja jest na serwerze 2.

    OdpowiedzUsuń
  33. ok, widocznie jakiś błąd się wkradł. Pozostawiam zatem tylko jedną lokalizacje do pobrania. Dzięki za info ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. a czy dałoby rade do szarej kompozycji tez dodac mozliwosc zmiany koloru samego okna jak i np. tla? bo szara wersja jest jak dla mnie najbardziej czytelna i jest jak dla mnie najlepsza ze wszystkich dostepnych skorek, ale ze kobieta zmienna jest to przydalaby sie ta mozliwosc o ktorej wspomnialam wyzej:))))pozdrawiam i czekam na kolejne skorki:>

    OdpowiedzUsuń