wtorek, 28 lutego 2012

7 DarkElegant 1.14

Jest to kolejna aktualizacja poprawiająca zgłoszone mi błędy. Lista zmian przedstawia się następująco:

- poprawiono irytujący bład z nieprzewijaniem okna rozmowy
- poprawiono adres wyszukiwarki Nonsensopedia.
- poprawiono tło listy powiadomień
- dodano brakujący styl wiadomości o zmianie statusu na czatach
- poprawiono kolor tekstu powiadomienia poczty
- zmiana tła listy kontaktów
- poprawiono szerokość jidu w nagłówkach kont
- poprawiono zawijanie tesktu w wiadomości o zmianie statusu w oknie rozmowy
- dodano wyświetlanie daty wysłania wiadomości po najechaniu na czas


Wtajemniczeni wiedzą iż pracuje nad pełnym skórkowaniem wszystkich okien AlphaSkins. Niestety zajmie mi to trochę więcej czasu niż się spodziewałem. Nie wiem dokładnie kiedy i czy na bank będzie to już w następnej (1.15) aktualizacji. Póki co skupiłem się więc na poprawkach które mi zgłaszaliście. Najbardziej irytujące było nieprzewijanie okna rozmowy do ostatniej wiadomości. Prawdopodobnie nie powinno być już z tym problemu. Kolejny błąd objawiał się tym, że zbyt długi jid np. facebooka zachodził pod ikonkę statusową w nagłówku konta. Również zostało to poprawione. Grafika tła listy powiadomień została zmieniona tak, by zlewała się z resztą tła dzięki czemu lepiej wygląda to teraz przy bardziej rozciągniętym wszerz oknie. W poprzednich wersjach całkowicie zapomniałem o powiadomieniach z poczty, od tej wersji kolor ich treści jest taki sam jak pozostałych powiadomień. Dodałem nową grafikę tła listy kontaktów, niby nic specjalnego, ale ponoć lepsze niż poprzedni gradient. Większą uwagę poświęcę temu podczas tworzenia galerii teł. Kolejna sprawa, od dłuższego czasu kompozycja miała jedną wadę a mianowicie nie wyświetlała daty wiadomości w oknie rozmowy. Skutek tego był taki, że jeśli ktoś dostał wiadomość sprzed kilku dni to musiał zaglądać do archiwum żeby poznać datę, kiedy została wysłana. Teraz wystarczy najechać na godzinę a zmieni się ona w datę. Rozwiązanie to stosowałem już kiedyś, ale negatywnie wpływało na wydajność kompozycji przy dużej ilości wiadomości. Teraz zoptymalizowałem to i wykonałem innym sposobem i raczej nie powinno sprawiać problemów. Cóż jeszcze mogę napisać? W ostatnich dniach testowałem kilka nowych ficzerów, ale póki co nie moge ich jeszcze opublikować, niektóre sprawiają problemy, a pozostałe jeszcze nie są sfinalizowane. Co w kolejnej wersji? Myślę, że nacisk położę na skórki do AQQ Streamera i Pogody. Na razie nie będę projektował własnych od postaw tylko przerobie te co są w standardzie, tak by kolorystycznie pasowały do Darka. Będzie to znacznie szybsze, choć nie ukrywam że w planach są ciekawe projekty. Jeśli w międzyczasie znajdziecie w tej wersji jakieś błędy, braki to również je poprawię, wystarczy ze zgłosicie je w komentarzach.

7 komentarzy:

  1. Poproszę o jakiś mirror tej skórki, ponieważ nie można jej pobrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie sprawdzałem i da się pobrać, być może chwilowo serwer aqq.news nie działał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już działa, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów zastój w kompozycji:P Chciałem tylko zgłosić że jak w grupie mamy ponad 100 osób to wyświetla się to w taki sposób np 10/1...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Nie pobiera aktualizacji. Proszę o sprawdzenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.Proszę o Uaktualnienie tego Linka bo nie da się pobrać. używam wersji 1.0 i nigdzie nie mogę znaleźć aktualizacji , Bardzo proszę o mirror tej skórki .Dziękujęz góry .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kompozycja od dawna nie jest już przeze mnie rozwijana i nie działa poprawnie w najnowszych wersjach komunikatora. Na chwilę obecną nie planuje jej aktualizować. Miałem w planach zrobić zupełnie nową wersje, zaprojektowaną całkowicie od nowa, ale póki co na planach się skończyło.

      Usuń