piątek, 25 listopada 2011

5 Co najlepszego w DarkElegant ?

Jak wiecie DarkElegant 2 jest w fazie produkcji. Nowa wersja będzie posiadała znane ficzery z wersji 1, a przy tym będzie wzbogacona o wiele nowych, równie ciekawych. Część osób oddała swój głos w ankiecie po prawej stronie, niektórzy używają obecnej wersji kompozycji a inni już przestali. W tym temacie chciałbym zapytać użytkowników Darka, co najbardziej podoba Wam się w tej kompozycji? Co Was najbardziej przyciąga (lub przyciągnęło kiedyś) do jej używania? Być może jakiś konkretny ficzer, konkretna funkcja lub element wyglądu? Pytania zadaje aby raz jeszcze poznać Waszą opinię. Po tam długim czasie obcowania z kompozycją, Wasze wrażenia i uwagi na jej temat na pewno będą dla mnie istotnym źródłem informacji oraz będę mieć je na uwadze podczas dalszego projektowania wersji drugiej.

5 komentarzy:

  1. W końcu jakaś informacja!!!!
    w DarkElegant najbardziej podoba mi się ta stonowana kolorystyka. Dobrą funkcją jest też zmiana tła w oknie rozmowy jak i spory wybór kolorów wiadomości co pozwala na lepsze odróżnienie z kim piszemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Jeśli chodzi tym wyróżnia się DE to podpisuję się pod powyższą wypowiedzią.
    Czego mi brakuje w DE :
    - Możliwości wyłączenia funkcji "szukaj" w oknie rozmowy. Nie jest mi potrzebna i moim zdaniem trochę szpeci okno rozmowy.
    - Tego aby zmiana tła okna rozmowy pociągała za sobą taką samą zmianę w oknie głównym.
    - Większą paletę barw kolorów wiadomości.
    - Oskórkowania wszystkich okien AQQ tak jak ma to miejsce obecnie w standardowych kompozycjach AQQ. Dobrze by było gdyby w/w okna miały tło wybrane w oknie rozmowy ale domyślam się że to może stwarzać pewne problemy w realizacji.
    W/g mnie DE to świetna kompozycja przy której autor sporo się napracował i zdecydowanie wyróżnia się spośród pozostałych. Uważam ze powinna być zamieszczona na forum i stronie domowej AQQ a także w instalatorze AQQ jako jedna kilku do wyboru.
    Dla tego też CZAS JUŻ NAJWYŻSZY na nową wersję.
    Pozdrawiam.
    Rycho
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba to do zmiany tła i koloru rozmówcy, ale w Metro też jest już to dostępne... Przydałoby się jeszcze możliwość wyłączania przycisków ;}

    OdpowiedzUsuń
  4. W Metro owszem jest ale działa na innej zasadzie: wymaga wtyczki to raz a dwa zmiana koloru wymaga czasochłonnego przeładowania/odświeżenia kompozycji. No i przede wszystkim Metro a Dark Elegant to zupełnie inna klasa wyglądu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. eSKej
    Swojego czasu używałem DE i z niecierpliwością czekałem na kolejną ulepszoną wersję ale prawda jest taka że zaniedbałeś projekt i stracił zainteresowanie :(
    Post "Co najlepszego w DarkElegant ?" Wisi już od listopada - wybacz ale o tej porze powinniśmy już dawno testować nową wersję DE.

    OdpowiedzUsuń